Monday, March 9, 2009

TRIP KE SANDAKAN

Assalamualaikum. pa khabar?

Wah lama betul ndak update blog ni kan? Nilah macam aku janji - aku ceritalah ni pengelaman trip ke Sandakan beberapa minggu yang lalu, tapi sebelum tu aku mau ucap SELAMAT MENYAMBUT MAULUDILRASUL. Aku ni kan, ada jemputan acara Maulud - dua lagi satu di Masjid Negeri dan satu lagi di Bangunan PPS - tapi nda bah aku dapat pigi - terpaksa pula aku diam dirumah jaga anak sebab bapa budak kena pigi hospital ziara anak saudara yang sakit. Alamak tentu kawanku fikir aku mungkir janji ni tapi apa nak dikato - indada bah siapa2 yang buli tolong tengok2kan budak kat rumah ni. Tambahan lagi kereta pun diguna oleh sang laki jadi nda dapatlah bah aku pigi. Maafkan aku dong.

Oh ya beberapa minggu yang lalu aku sama keluarga pigi Sandakan naik kereta. Wah alamak bukan main teruk bah jalan ke Sandakan tu. Ooopsss kena stop dulu post ni laki bawa pula pigi kenduri gunting rambut anak saudaranya di Menggatal ...... ish menggatal tu nama tempat lah. Nanti ada masa sambung - ke ke ke asyik terganggu je posting kali ni .... sibuk............

No comments: